MOM DIARY PART 11- Že čičam sama

Pozdravček od mamice in hčerke! :) Čas hitro beži in prav tako moja Kimči. Včeraj smo dopolnili 7 mesecev in prav včeraj sem sama prvič vse...

Pozdravček od mamice in hčerke! :)
Čas hitro beži in prav tako moja Kimči. Včeraj smo dopolnili 7 mesecev in prav včeraj sem sama prvič vsedla in mamica je bila čist happy.
Tale moj mali škratek me res vsak dan z nečim preseneti. Gospodična se je odločila, da pred 22 ne bo šla spat, tko da hodim ajat sedaj po 22 uri, ker smo ratali zelo firbčni in ne smemo nič zamuditi.
Postavim se tudi že na vse štiri in lepo migam z ritko gor in dol, naprej nazaj... ne znam pa rokice uporabljat, da bi lahko že kobacala. Sedaj tudi v naročju nočem več čičat, ampak bi rada stala. :)))
Joj too much hitro napreduje tale lumpa moja.
Aja pa zelo sem zbirčna glede hrane, nočem jesti zelenjave, kar davim se zreven :)), sadje mi bolj diši. :) Jst pravim bo že... važno da sedaj malo vitaminčkov na jesen dobi.
Zelo rada tudi plešem, sploh v svojem stolčku, ko mi mamica da za poslušati moje najljubše pesmice.

No to je to za danes...upam da se čim prej slišimo!
Enga slinastega lupčka, pošilja Kimči ;)***

Aha pa še to, od Novembra dalje bo na mojm blogcu nova rubrika, testirala bom kozmetiko namejeno našim najmlajšim... me samo zanima vaše menenje, kaj pravite?

You Might Also Like

7 komentarji

  1. joj kakšn srčk..vedno lepša je <3

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo je lepa :))
    moj nečak je svoje prve korake naredil že pri 8 mesecih tako, da današnji otroci hitro napredujejo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu kako raste, res je prava srčica! (:

    OdgovoriIzbriši
  4. Srčkana! Meni se test kozmetike za najmlajše ni zdi tako dobra ideja. Vsaj jaz ne bi dala česa takega, ki bi bilo preverjeno super mojemu otroku, vsaj mislim, da ne. Upam, da bosta imeli "srečo" z izdelki...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca