TIME FOR NEW {GIVEAWAY}

Hey lepotičke! Tokrat sem sama pripravla en majhen giveaway, da vas malo pocrkljam, se strinjate?! :)) V tem giveawayu sem se odločila, da...

Hey lepotičke!
Tokrat sem sama pripravla en majhen giveaway, da vas malo pocrkljam, se strinjate?! :))
V tem giveawayu sem se odločila, da vam podarim SENČKO ZA OČI & NARAVNO ROČNI IZDELANO MILO (vonj vrtnice).

    
  Vse kar morate je narediti je;
- POSTATI MOJ VIDNI SLEDILEC
- LAJKATI MOJO FB STRAN Angel Beauty        
- V KOMENTARJU ZAPIŠI, KAJ BI RADA VIDELA ŠE NA MOJEM BLOGU
- NE POZABI NA EMAIL

Giveaway se konča 7.10.2013!

XOXO                          

You Might Also Like

16 komentarji

  1. Sem že lajkala vse in sem tudi članica :)

    dubai-miss@hotmail.com

    še več tvoje Kimi & outfitov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama najraje prebiram prigode s tvojo srčico :)

    kim.verbovsek@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Še več vseh modnih trendov, kozmetike, outfitov... :)

    tina.kreslin89@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super giveaway! Te spremljam in lajkam :D Na blogu bi z veseljem videla več makeup lookov, manikur in pa seveda ocen izdelkov. ;)

    maja.janes90@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Spremljam in lajkam stran!

    Najraje vidim čimveč manikur in ocen izdelkov!

    ladolcevita.kristina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Lajkano na fb, ti sledim tukaj :)
    Rada bi vidla mogoče še kakšno primerjavo izdelkov :)

    moj mail: simona.meow@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako srčkana senčka ^^ .. lajkano, sledim.. :)
    rada bi videla več outfitov, novih pridobitev, pa seveda tvojo srčkano Kim :)

    mail: aleksandra989@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ful lepa senčka :) SLedim ti že dlje časa in na fb-ju sem lajkala že prej :)
    Rada bi videla več novih pridobitev in več tvoj slik z make up-om.

    mail: nasveti08@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Lep giveaway :)
    Jaz malo bol pogresam outfite, pa ne bi se branila novih objav o Kim :)))

    andyalien110@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Sledim tukaj in na fb :)
    Rada bi pa videla outfite in pa makeup looke.

    get.them.curious@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Blog spremljam, prav tako tvojo stran na fb. Všeč so mi ocene izdelkov, manikure in outfiti- torej še več vsega tega ;)

    apsara1981@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super giveaway, sodelujem ;) Na tvojem blogu pa najraje berem mom diary, ker je Kim taki cuker in pa seveda se veselim novih outfit postov :)

    mashunjak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. lep pozdrav, tudi jaz spremljam blog in FB-stran, priznam, da sem bolj sveža sledilka, a mi je vse zelo všeč ... morda bi res lahko dodali še primerjavo izdelkov, npr. višjecenovni vs. nižjecenovni

    lidija.franc@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav še z moje strani pri tem giveaway dogodku :)

    Kot mamica najraje prebiram mom diary, kot ženska pa vse ostalo ;) zaenkrat ne pogrešam ničesar, le tako naprej, se že veselim novih "doživetij"

    podlesek.petra@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Na Facebooku sem te všečkala že dolgo nazaj, sedaj pa sem tudi vidni sledilec.
    Tvoj blog mi je res všeč, sploh ko pride na vrsto Mom diary :)

    patricija.1994@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Všečkala sem te že dolgo nazaj:) prav tako te tukaj sledim :) ...

    Všeč so mi tvoji baby blogi :) še veeč takih:) Pa mogoče kak baby outfit :) hehe.

    pink.diamond.blog@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca