REVEIW; Nail polish remover pads from H&M - KRITIKA

Dober večer :) Ponavadi samo hvalim izdelke, sedaj pa je čas, da tudi kakšnega skritiziram. :) Zadnjič sem v H&M-u kupila blazinice z...

Dober večer :)
Ponavadi samo hvalim izdelke, sedaj pa je čas, da tudi kakšnega skritiziram. :)

Zadnjič sem v H&M-u kupila blazinice za odstranjevanje laka. Bila sem resnično navdušena, ampak priznam so me popolnoma razočarale. :/ Še dobro da cena ni bila visoka 1,98evra.
Embalaža vsebuje 30 blazinic, no to je en mini plusek.

No pa da naštejem kaj me je zmotilo oz. minuse izdelka;
-Kot prvo me je zmotil že sam vonj blazinic, res da ne vsebuje acetona, ampak smrdi pa kot po zažganem.
- Na otip je v blazinic preveč olja in imaš že same roke čist mastne, kar malo drsi.
- Da ne govorim o odstranjevanju laka, za en noht sem porabila 2 blazinici, se pravi da blazinice  lahko zelo hitro porabiš.
- In kot zadnji minus, blazinice se zelo hitro sušijo, tudi ko so v embalaži.

Sama drugače najraje uporabljam acetone od Essence, lepo dišijo pa še dobri so.
Ta nakup je bil zgolj zaradi firbca in res me je totalno razočaral.

Lahko nočko, Sandra. ;)

 

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Jaz mam pa takšne gobice iz Müllerja, njihova znamka Aveo (al kaj pač je) in so tud ful mastne ampak fajn odstranjujejo, pa to da so mastne je meni kul, ker ti vlažijo obnohtno kožico :D Pa ful dišijo sadno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz uporabljam gobice iz Mullerja, znamka Aveo in za vse nohtke porabim največ 2 blazinici in sploh se ne posušijo, so pa tudi mastne, ampak to je pač namen teh gobic :) poskusi s temi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz uporabljam blazinice od Topshopa, ponavadi kadar grem na potovanja in hočem malo prostora pri prtljagi prihraniti. Meni lak super odstranijo, lepo dišijo, se ne izsušijo (tudi če jih imam eno leto doma) pa tudi to da so oljnate mi je fino, ker ti mimogrede lepo negujejo še obnohtno kožo. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca