OCENA; COLLISTAR IZDELKI ZA USTNICE

Poleg laka za nohtke, ki sem ga pred kratkim predstavila in ocenila, sem dobila tudi izdelke za ustnice. In sicer 2 lip glossa, svinčnik za ...

Poleg laka za nohtke, ki sem ga pred kratkim predstavila in ocenila, sem dobila tudi izdelke za ustnice. In sicer 2 lip glossa, svinčnik za obrobo ustnic in rdečilo, ki sem ga danes podarila v giveawayu.


Sama sem izjemen ljubitelj lipglossov, in nad obema Collistarjevema glossoma sem bila zelo navdušena. Sta izjemno obstojna, zelo dišita, barva je prečudovit. Že sama si že dolgo nisem kupila prozorni lipgloss, tako da mi je tale prav fajn prišel. Hvala Collistar. :)
Pri obeh mi je všeč to, da ješ, piješ, se lupčkaš...hihi...pa je ša kar na ustnicah. Skrtatka top izdelek.


Kot drugi izdelek sem sporbala barvico za obrobo ustnic. Sama jih drugače ne uporabljam. A sem jo vse eno sprobala in je ressss neverjetno obstojna, kot boste videli na slikici, sem naredila črtico na roki in prav presenečena sem bila, da črta sploh noče dol...res neverjetno. Tudi sam odtenek je prelep, res tak nežno roza in všeč mi je to, da ni tako vpadljiv na ustnicah. Izdelki dišijo čudovito, in res priporočam nakup teh fenomenalnih izdelkov.

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca