NOTD; OCENA ALLESANDRO LAKCI

Zelo prijazno osebje Alessandro team-a mi je podarilo kompletek lakcov. Naj bolj sta mi prirasla k srcu, lakca z nežnim odtenkom barve. Naj...

Zelo prijazno osebje Alessandro team-a mi je podarilo kompletek lakcov. Naj bolj sta mi prirasla k srcu, lakca z nežnim odtenkom barve.
Najbolj pozitvna prednost lakcev, ki bi jo poudarila, je to, da se zelo hitro sušijo. Zelo malo se krušijo, so zelo praktični, embalaže ni prevelika, niti premajhna...skratka pravšnja.


Moram priznati, da me je bolj navdušil zgornji oddtenek lakca. Je lepše mazljiv in dlje obstojen,
Spodnji oddtenek laka, je bolj gost, težje mazljiv, malo se paca in hitreje se obkruši.
Moram pa poudarit, da ni potrebno nanašati 2x, temveč samo 1x in že prekrije površino nohta, ampak jst sem se vse eno odločila za 2 nanosa.


Drugače mi je pa tale bež barva čudovita, spolh če si malo bolj zagorel, izpade zelo lepo na nohtkih.
Hvala Alessandro :)

Proti  večeru sledi še Alessandro Giveaway. See ya ;)
xoxo

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Super blogec, fajn napisano. :D

    Sama jih ne uporabljam, oz, še nisem sprobala. Mi je pa tale drug zelo lep.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv blog. Drugače pa imam tudi sama spodnjega in sem zelo zadovoljna z njim :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca