NEW IN; Neon pink necklace

Hey dolls ;) Čez 2 tedna se s fantom odpravljava na poroko prijateljev, in valda najbolj je pomembno kaj bom oblekla :))). Nameravala sem si...

Hey dolls ;) Čez 2 tedna se s fantom odpravljava na poroko prijateljev, in valda najbolj je pomembno kaj bom oblekla :))). Nameravala sem si kupiti obleko, a sem sama pri sebi vedla, da če jo kupim jo bom samo za poroko, ker sama nisem neki full ljubitelj oblekic, tako da sem imela srečo, da se mi je kolegica ponudila, da mi posodi črno oblekico iz Zare. In ker je oblekica črna, sem se odločila da bodo detajli res žive barve, res hočem da izstopajo. Danes sem našla full lepo verižico neon pink barve, res je top in všeč mi je to, da pride res ob vratu. Pa še draga ni bila... 8€. VŠEČ?

                                                                        Še Kimči je rekla, da je full lepa :))

You Might Also Like

2 komentarji

  1. fuuul dober kos nakita. sama sem si podobno naričila preko efoxcity. :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous necklace! I love neon accessories!
    And the baby is such a cutiepie! :)

    callmemaddie.blogspot.com
    Your chance to win in an International Giveaway!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca