JUNE... FAVORITE STUFF

Že nekaj časa so mi všeč taki posti, kjer blogerke skritizirajo ali pohvalijo svojo kozmetiko, katero same uporabljajo. Izvem zelo veliko za...

Že nekaj časa so mi všeč taki posti, kjer blogerke skritizirajo ali pohvalijo svojo kozmetiko, katero same uporabljajo. Izvem zelo veliko zanimivih stvari in prav sama take poste zelo rada berem in vedno najdem kakšen nov izdelek, kateri mi je super fajn. :)
No danes pa sem se tudi sama odločila da izdelke poslikam, jih objavim v postu in o njih tudi kaj napišem. No pa začnimo....




1. BALEA YUNG- ČISTILNI ROBČKI; Fenomenalna najdba :) Ne, res no, vem da so kao za zeloo mlado kožo, no nimam se lih za staro, a vse eno... obožujem jih, dišijo čudovito, odstranijo mi prav ves make up, so zelo mehki in še poceni so. Zelo so dobro došli tudi za v torbico, lahko služijo tudi kot osvežilni robčki v vročih poletnih dneh. Najdete jih tudi v manjši embalaži.
No edino napakco ki bi lahko izpostavila je to, da bi lahko bili malo bolj vlažni.



2. KREMA ZA OBRAZ- AFRODITA (MANDELJ); Čez to kremo pa res nimam pritožb, začela sem jo uporabljati v času nosečnosti, ko mi prav nobena krema ni pasala na kožo, da ne govorim o vonju, prav vse kreme so mi smrdele. No pa sem našla eno in edino, ki mi je še zdaj zakon.
Ne masti mi kože, ne povzroča mazoljčkov. Res je fajn. Lepo diši po madljih. Top za mojo kožo.
Pa še za kar dolgo jo imam.



3. PUDER- BOURJOIS (HEALTHY MIX SERUM);  Še en izmed top izdelkov, my favorite puderček. :) Vsaj za enkrat..hehe. Zdrav za kožo, lepo mazljiv, prekrije nepravilnosti, diši fenomenalno, predvsem mi je pa všeč to, da ne daje umeten videz koži, pa še koža se mi ne sveti.
Res ga toplo priporočam.



4. MASKARA- MANHATTAN SUPERSIZE; Maskara, ki resnično deluje na mojih trepalnicah.
Jih podaljša, ni grudic, pudari oči...res lahko jo samo pohvalim. Počasi mi jo zmanjkuje, tako da ob plači si jo grem ponovno kupi. Toplo priporočen izdelek.



5. CATRICE LAKEC- 10 I'm not a greenager; Kupila sem si ga včeraj in že je na mojih nohtik.
Zeloooo lepa barva, obožujem zeleno travnato barvo.  Bomo videli kako dologo bo obstojen.
Všeč mi ni samo njihov čopič za nanašanje.



6. H&M PRSTANČEK; A ni hud no :))) Zaljubila sem se na prvi pogled. In mi zelo paše na roko, no vsaj jst tako vidim. Trenutno je moj favorite. Kaj pravite, všeč or not?



7. NIVEA- LOSJON ZA TELO; Že od nekdaj obožuejm izdelke od Nive-e, tale losjonček sem uporabljala že kar nekaj časa nazaj in je zelo odgovarjal moji koži, zato sem se odločila  da ga to poletje ponovno uporabim. Diši zelo lepo, paše mi na kožo, sploh po tuširanju in prav tako tudi dolgo ostane na moji koži. Bom pomoje kar lep čas ustrajala pri tem losjončku. Nivea zmaga!



To je to za to rundo... se yaa next month. ;)
LOVE  SANDRYCA <3

You Might Also Like

4 komentarji

  1. super objava. :d tale losjon je božanski, sem imela, pa tudi za tuširanje in deodorant. Božansko.
    H&M prstan je tut top. sem gledala v soboto srebrnega, škoda ker nimajo v ms več zlatega. :/
    tale lakec je popolna zelena, res lepa barva. balea robčki so pa itak stalnica pri meni.

    ful fajn. xoox

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem navdušena nad tem Nivea losjonom...itak pa mi poleti bolj kot ne pašejo citrusni vonji, ker dalj časa ostanejo na koži.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca