OUTFIT POST; That moment when your life is just amazing!

Danes sem preživla čudovito sobotno jutro z mojo najljubšo blogerko Anamarijo. <3 Ledena kava, sonček,  malo vetrčka, prijetna temperatu...

Danes sem preživla čudovito sobotno jutro z mojo najljubšo blogerko Anamarijo. <3
Ledena kava, sonček,  malo vetrčka, prijetna temperatura, klepet, moja Kimči in za piko na i še fotkanje... neprecenljivo.... <3
Foto by; ANA -http://stardustandroses.blogspot.com/!

                                                                                  SHIRT; Two way
                                                                                  PANTS; Bershka
                                                                                  SUNGLASSES; www.o3.si
                                                                                  EARRINGS; Ebay
                                                                                  SHOES; Bershka
     

You Might Also Like

8 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca