RANDOM; New in

Hey! Zadnjič sem našla super stran s kozmetiko   http://www.lightinthebox.com/ ,  je poceni + kvalitetna. Res sem bila s paketkom zadovolj...

Hey!
Zadnjič sem našla super stran s kozmetiko http://www.lightinthebox.com/ ,  je poceni + kvalitetna. Res sem bila s paketkom zadovoljna, sploh z lakci.




No že kar nekaj časa si nisem kupila, nobene majčke... zadnjič me je pa kar poneslo v H&M ;), in nisem mogla mimo te majčke... tko sedaj je moja ;)



In še nekaj pridobitev iz Ebay-a!


You Might Also Like

7 komentarji

  1. I love the shirt, very pretty I love DIY fixes ;-)

    www.krystelcouture.com
    GLAMGLOW GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  2. super srajčka. :) sem jo tudi jaz imela v rokah, samo potem je ostala v trgovini, ker mi je očitno nekaj padlo na glavo in sem ugotovilo, da imam dovolj majčk in srajčk te sorte. :D ;)

    sicer pa super nakupi. tudi sama čakam paketek z ebaya. wiii. :D

    lepo bodi. xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Love those nail polishes! Such great colors! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za stran. Je veliko lepih in poceni stvari (:

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca