NOTD; Smokin hot

Hey Hey! Končno Essie lakci tudi v slovenskih prodajalnah. Našla sem ga v DM-u, v BTC-ju, natančneje v hali A! In valda čist sm bla navduš...

Hey Hey!
Končno Essie lakci tudi v slovenskih prodajalnah. Našla sem ga v DM-u, v BTC-ju, natančneje v hali A!
In valda čist sm bla navdušena, zato nisem mogla mimo, da ne bi vsaj enega kupila. :)
In še isti dan nalakirala nohtke. :)

ESSIE; Smokin hot


You Might Also Like

2 komentarji

  1. jaz sem tudi stala pred polico in se obotavljala ali naj kupim ali ne :) Tokrat sem odšla brez laka domov :) Malo tudi zato, ker so nohti v katastrofalnem stanju in ga itak ne bi takoj uporabila :) pa naslednjič :) hehe

    OdgovoriIzbriši
  2. mene pa tile essie ne prepričajo pa sploh ne vem zakaj. :/ :) sicer pa lepa manikura.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca