WISHLIST FOR MY BABYGIRL

Hey hey :) Nakupovanje oblekic mi gre zelo dobro od rok...hihi... hočem da je moja bodoča princeska brezhibna :). Trenutno sem se z nakupova...

Hey hey :) Nakupovanje oblekic mi gre zelo dobro od rok...hihi... hočem da je moja bodoča princeska brezhibna :). Trenutno sem se z nakupovanjem kar malo ustavila...za začetek je kar dovolj oblekic, bodijev, dodatkov...
Razmišljam pa že o pomladi in poletju in kako bom mojo punčko zrihtala, da bo tipi topi :)))

Začel se 35teden nosečnosti, se pravi še mesec in 1 teden...do dneva D :)! Res že komaj čakam, in srčno upam da se kaj prej rodi moja princeska. Je zelo aktivna punčka, včasih mi tudi spat ne da :)...no  vsaj upam da bo pol kaj drugače, da bo mamico in očija pustila spančkat. :)))
V kratkem sledijo tudi slikice njene sobice.
Lepo bodite...pozdravček od mamice in princeske. :D
xoxo

                                                                         H&M- 7,95€

                                                                          H&M- 12,95€

                                                                                H&M- 9,95€

                                                                                H&M- 7.95€

                                                                           H&M- 12,95€

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca