PREGNANCY - PHOTOGRAPHY

Občudujem in obožujem fotografije narejena v nosečnosti, bodoče mamice so tako čudovite, vsaka posebej je prelepa in resnično je to obdobje ...

Občudujem in obožujem fotografije narejena v nosečnosti, bodoče mamice so tako čudovite, vsaka posebej je prelepa in resnično je to obdobje v katerem vsaka ženska posebej izžareva resnično lepoto...nekakšno magičnost, ki ji sije v očeh.
Tudi sama sem se odločila za slikanje, ki ga bo izvedla moja dobra kolegica, upam da v kratke oz. še ta mesec. Trebušček je prav luškan za slikanje, ne prevelik in ne premajhen in prav tako počutje je še vedno čudovito. Upam samo da bo trajalo. Do roka imam še 2 meseca, imam pa že od samega začetka občutek da bo kar kmalu pred roko pokukala na svet. Upajmo da že kar v začetku marca. :)

No tukaj je nekaj slikic, inspiracije, kako naj bi oz. si želim, da bi izgledalo moje slikanje. Komaj čakam!!
POZDRAVČKI OD MENE IN MOJE NEROJENE PIKICE ;) <3










You Might Also Like

3 komentarji

  1. Men so že nosečke same po sebi čudovite. Se že veselim fotk, upam da jih boš delila z nami :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jst tudi komaj čakam fotkice, to je res najlepši spomin :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca