BABY GIRL ROOM

Začel se je 31 teden nosečnosti, čas kar beži. Ta teden zaključujem z delom, ker imam za koristiti še kar nekaj dopusta, no čez dober mesec ...

Začel se je 31 teden nosečnosti, čas kar beži. Ta teden zaključujem z delom, ker imam za koristiti še kar nekaj dopusta, no čez dober mesec pa se začne že bolniška. Vedno bolj sem utrujena in vedno bolj me ovira nosečniški trebušček... čeprav pravijo da sem še kar vitalna in gibčna :D!
Že kar nekaj časa nazaj sva s fantom sestavila sobico, sedaj je na vrsti dekoracija... moj najljubši del.
Kot sem že povedala, bo na svet marca prijokala mala princeska po imenu Kim... smo že zelo nestrpni.
Glede sobice... ne želim si da bi bila pinki, zato sva stene prebarvala kar na zeleno barvo, skratka pomirjajočo barvo. Pohištvo je v beli barvi, naročila sva tudi nalepkice za stene, da sobico malo poživijo. No določeni detajli so seveda roza :D... joj nisem mogla mimo roza barve...hihi :)
Preko fotk sem poiskala nekaj navdiha kako opremiti sobico... kaj pravite vi? Kašne barve so vam za punčke ljubše... roza, zelena, sončne barve?
Hvala za vašo pomoč ;) xoxo












AJA PA NE POZABITE NA NOVI GIVEAWAY... ŽE SODELUJETE? GIVEAWAY

You Might Also Like

12 komentarji

  1. wonderful rooms. so cute. such a nice inspiration.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdgovoriIzbriši
  2. iiii tole bo zihr en srčkan otroček :D!
    men so zelo ušeč slike dojenčka oz kr cele družinice na steni, sploh ker dan danes imajo fotografi mega ideje in so družinske slike res čudovite :D

    Pa zelena zveni super :D!

    OdgovoriIzbriši
  3. prva mije najljepša,zatim ove zadnje pink

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni sta najlepši prva in šesta :)
    Prva zaradi ideje o slikah na steni, šesta je pa čisto taka punčkasto srčkana :)

    OdgovoriIzbriši
  5. men so use te dekoracije took kjut :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kak lepooo! Meni so vse barve všeč, samo da ni preveč roza :D

    OdgovoriIzbriši
  7. O superca! Meni je zelo všeč luč na prvi fotki (Ikea), primerna za otroško ali pa kakšno drugo sobo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najbol mi je všeč prva! Drugač pa so mi všeč tudi sivi odtenki, lepo se kombinira z roza ali modro :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ohh super !! To je meni od vedno blo zanimivo gledat xD še kar naprej objavljaj takšen slikice ;))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca