LaBri VILINSKA LEPOTA

Pozdravček dame! Danes bi vam rada predstavila nekaj novega, svežega in predvsem naravnega! Gre za znamko, katera me je navdušila že v letu...

Pozdravček dame!
Danes bi vam rada predstavila nekaj novega, svežega in predvsem naravnega! Gre za znamko, katera me je navdušila že v letu 2015, katero znamko sem uvrstila v top izdelke prejšnjega leta.

LaBri VILINSKA LEPOTA: Naravna kozmetika s cvetličnim pridihom. 
Gre za kozmetiko, ki je narejena tu v Sloveniji. Poleg vseh naravnih sestavin so v svoje izdelke dodali tudi Bachove cvetne esence.

V čast mi je bilo testirati 2 izdelka njihove linije in sicer: KREMO ZA OBRAZ in ČISTILNO PENO.




CVET VODNE LILIJE; KREMA ZA NORMALNO KOŽO 50ml
Krema namenjena za normalno do mešano kožo.

Glavna sestavina kreme je CVET VODNE LILIJE, katere cvetovi vsebujejo ogromno bogastvo vitaminov, mineralov...

NALOGE CVETOV VODNE LILIJE:
 - upočasnjujejo staranje, 
- delujejo vlažilno, 
- mehčajo kožo 
- in so pravi antioksidant

MOJE MNENJE:
Izredno mi je všeč njihova embalaža, na splošno vilinsko-rožnati dizajn. Res prečudovit!
Sama steklenička (res je, embalaža je steklena) je izvirna in malo nenavadna za kremice, kar me je še bolj navdušilo. 
Aplicira so jo na pumpico in je dejansko še bolj higienska. Super ideja!

Na koži se je krema super odnesla. Kljub temu da imam kar suho kožo je krema dovolj vlažilna in nisem imela občutka, da bi bila krema premalo vlažilna. 
Je kar gosta in nima vonja. 

Kupite jo lahko na tej povezavi http://labri.si/izdelek/cvet-vodne-lilije/.
CENA: 29,30€. 


CVETLIČNA ČISTILNA PENA z ESENCO ČIŠČENJA LESNIKO 200ml

Glavna sestavina čistilne pene je BACHOVA ESENCA LESNIKA. 
Poleg tega pa vsebuje tudi: 
- vodo
- hidrolat sivke
- glicerol
- eterično olje poprove mete

NALOGE: 
- odstranitev odmrlih delcev, maščob
- odpre pore na koži

MOJE MNENJE:
Pena se mi je zdela povprečna, tako kot ostale ki sem jih do sedaj uspela preizkusiti. 
Lepo očisti kožo in skoraj da nima vnoja.

Tudi sama embalaža je tipična za čistile pene in to je razumljivo, saj je zelo praktična. 

Kupite jo lahko tukaj http://labri.si/izdelek/cvetlicna-cistilna-pena-3/.
CENA: 18,30€.




So vam izdelki na prvi pogled všeč, več o njih si lahko preberete tukaj http://labri.si/.
Prav tako pa jih najdete tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/LaBri.Kozmetika/.



LP, Sandra

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Nice produckts

    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznam, da prvič slišim, ampak je naravno in še naše tako da super.Obvezno preverim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je čudovita embalaža...pa seveda tudi sestavinsko na prvi pogled zelo ok. Sem pozitivno presenečena, koliko je zadnje čase nove, kvalitetne slovenske kozmetike!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca