BABOR: Cosy Colour Face & Nailpolish

Hey Dame! Danes vam predstavljam eno iz med čudovitih paletk in lakec za nohte, ki se je najdlje obdržal na mojih nohtih, gre za kozmetično...

Hey Dame!
Danes vam predstavljam eno iz med čudovitih paletk in lakec za nohte, ki se je najdlje obdržal na mojih nohtih, gre za kozmetično linijo BABOR. http://babor.si/




COSY COLOUR FACE & EYE COLLECTION
Gre za praznično ponudbo! 
Paletka, ki vsebuje:

- 4 SENČILA ZA OČI: Senčila, ki so idealna za ustvarjanje dnevnega (naravnega videza) in nočnega (močnejšega videza). Mi osebno so pri srcu neženejši toni, za dnevni videz.
Nikakor pa se ne počutim dobro s plavo močnejšo senčko, ki se seveda ustvarjena na močnejše videze, ki so primerni za večere.
Sama senčila so enkratna, pigmentirana in izredno obstojna.

- 2 SENČILI ZA OBRVI: Sama paletka vsebuje tudi 2 odtenka senčil, za urejanje obrvi. Svetlejši odtenek (za svetlejše obrvi), ter temnejši odtenek (za temnejše obrvi).

- KREMNO SENČILO ZA LICA: Blush, ki me je res navudšila, na sploh njegova čudovita barva, popolna za moja lička. 

Paleta pa vsebuje tudi aplikator. Na eni strani aplikatorja se nahaja čopič za urejanje obrvi, na drugi strani pa gobica za nanos senčil.

Cena paletke je za moj žep kar draga in sicer 29,40€, znižana iz 42,00€. najdete jo TUKAJ.


ULTRA PERFORMANCE, odtenek: 42 JUST RED
Lak za nohte, ki je resnično odličen, saj se je do sedaj najdlje obdržal na mojih nohtih. 
Odtenek, ki je res primeren za praznične čase. 
Cena lakca je 11€, vreden prav vsake cene!





Lp, Sandryca

You Might Also Like

1 komentarji

  1. piękna paleta <3


    ________________________
    http://blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca