LA ROCHE-POSAY; Hydreane Riche

Pozdravček dame! Pred Vami je izdelek, ki sem se ga na blogerski konferenci res zelo razveselila in ga prav tako tudi uvrstila med svoji to...

Pozdravček dame!
Pred Vami je izdelek, ki sem se ga na blogerski konferenci res zelo razveselila in ga prav tako tudi uvrstila med svoji top 10 izdelkov, katerih sem se na konferenci najbolj razveselila.
( http://sandryca.blogspot.si/2015/10/katerih-izdelkov-sem-se-na-blogerski.html )

Predstavila bi Vam najboljso kremo za obraz te jeseni/zime:
LA ROCHE-POSAY - HYDREANE RICHE.
Krema, ki ji res lahko rečeš samo WAW.


Sama imam po vseh možnih testiranjih, izračunih... kar suho kožo in seveda tudi zelo občutljivo.
Občutljivost me spremlja že res od malih nog, saj imam ogromno alergij.
Največ alergij imam na hrano, prav tako pa se najde tudi kozmetika, katera moji koži čisto nič ne ustreza. 
Krema HYDREANE RICHE, pa je namenjana za suho kožo in njena glavna naloga je vlaženje SUHE IN OBČUTLJIVE KOŽE. NE VSEBUJE PARABENA!
Že sama tekstura me je na prvi dotik, zelo prepričala. Izredno mazljiva krema in prav dovolj mastna.
Že po prvem nanosu sem na koži čutila nekakšno olajšanje. Zelo hitro se je vpila in ni bilo sledi, niti občutka tiste premastne kože, krema je bila na obrazu res idealna. 
Mah kakšna suha koža... nobenih lusk, izredno mehka, svilnata. 



Krema mi izdreno odgovarja in v lekarno zavijem čim prej, da najdem še kaj primernega za nego telesa, ki je prav tako suho in občutljivo. 

Pozdravčki <3

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Mene samo skrbi, da je za bolj zrelo kožo... Mogoče kaj veš? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič ne piše, da bi bilo primerno za zrelo kožo.
      Pa saj so vedeli, da smo večino vse pod 30, ne vem zakaj mi nam dajali kremo za zrelo kožo. :)

      Izbriši
  2. Ta krema je odlična. Mene je rešila prejšnjo zimo pred izsušitvijo. La Roche-Posay očitno dela same dobre kreme :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem že dvakrat kupila Lagere verzijo in mi je bila top. Tole me je malo strah preizkusit, da nebi slučajno mašila por :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca