OCENA 3 IZDELKOV ALPSTORIES

Hey Hey drage moje dame! Kako preživljate ta vikend, jst sem na žalost v službi pokasirala kar 4 nočne. :/ No, a vse eno se je našel čas za ...

Hey Hey drage moje dame! Kako preživljate ta vikend, jst sem na žalost v službi pokasirala kar 4 nočne. :/ No, a vse eno se je našel čas za novo objavo, tako kot sem vam seveda obljubila.
Kakšen mesec nazaj me je s paketkom presnetil ALPSTORIES. 
In kaj točno se je skrivalo v njem? GINKO SHOWER GEL & BODY MILK, ter ORGANSKI ŠAMPON ALOE VERA. 
No najprej poudarim, da kozmetična znamka ALPSTORIES NE vsebuje nobenih PARABENOV, SULFATON, MINERALIH OLJ, UMETNIH BARVIL, SINTETIČNIH DIŠAV, SILIKONOV in da NI testirano na živalih in da je primerno tudi za vegane. 



GINKO SHOWER GEL & BODY MILK
Kako je pa to osvežilna zadeva!
Skratka, naj kaj več povem o rastlini GINKO. Ginko je drevo, ki na zemlji raste že kar 300 miljonov let. Danes velja za najbolj prodajno in raziskano zdravilno rastlino. Kot pa vidite se uporblja tudi v kozmetiki. Znan je potem da kožo zelo dobro vlaži, ter pospešuje prekrvavitev. Seveda je tudi naravni antioksidant. Sam gel in milk pa v svojih sestavinah vsebujete tudi ALOE VERO, ki skupaj z ginkotom vaši in moji koži vračata vlago. 

Oba izdelka sta zelo prijetnega in svežega vonja.  Kot da bi malo vohala citruse. 
Gel se lepo peni in ga porabiš res minimalno. Body milk pa daje dobre občutek da je koža zelo negovana, saj vsebuje tudi VITAMIN E! Ni premasten in hitro se vpija. 

 


ORGANSKI ŠAMON ALOE VERA
Primeren za vsakdanjo uporabo, saj je izjemno nežen!!!
Te besede so me najprej prepričale. :) 
Sestavine samega šampona: ALOE VERA organske pridelave, OLJE PŠENIČNIH KALČKOV, IZVLEČKI OLIVE, ROŽMARINA, SIVKE in MORINGE. 
Vse te sestavine lasem povrnejo moč in mehkobo. Namenjen je za vse tipe las!

Po uporabi so bili lasje izjmno mehki in seveda dišeči. Glede mastenja las mi ni na žalost nič pomagal (tako kot ostali ne). Se super peni in daje občutek čistih las!


http://www.alpstories.si/ 
https://www.facebook.com/AlpStoriesSlovenija 

You Might Also Like

3 komentarji

  1. nie znam produktu

    _____________________
    #grey-cardigan
    blog.justynapolska.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem jaz tudi danes ocenila izdelke AlpStories hehe, drugace pa super objava;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca