La Roche-Posay ANTHELIOS, mleko za sončenje za občutljivo otrokovo kožo 50+

Pozdravček damice! Prejšni teden sva s Kim imeli v planu celo tedni dopust na morju, na žalost pa je Kim dan pred odhodom dobila norice (sm...

Pozdravček damice!
Prejšni teden sva s Kim imeli v planu celo tedni dopust na morju, na žalost pa je Kim dan pred odhodom dobila norice (smo ji pričakovali).
Prepričana sem bila, da je vse skupaj padlo v vodo, ker pa so se norice izkazale zelo blage, smo si morje privoščili zadnje 3 dni. Teden pred  tem mi je La Roche-Posay poslal v test
 ANTHELIOS, mleko za sončenje za občutljivo otrokovo kožo 50+. 
Odločila sem se da ga seveda takoj preizkusimo in stestiramo. :)
Mleko je primerno za atopike in otroke z občuljivo kožico, kar tudi je moja Kim (gre po mojih stopinjah), zato je za njo idealna. Je Hipoalergena!


V sami embalaži je 50 ml mleka. Je brez vonja in je bele barve. Samo mleko je kar gosto in priznam da se je kar bolj težko mazalo. Zaradi gostote ga je hitro zmanjkovalo. 
Na koži je puščal belo barvo. Ampak to me ni odvrnilo, da ga nadaljno uporabljamo. 
Ja, krema je fantastična, kljub temu kar ste zgoraj prebrali. Kim ni dobila niti ene male opeklinice. 


Mogoče bi bil aplikator bolj preprost, mogoče kot kakšna ''šprica'', niti ne vem kako naj se izrazim. :)
Bi bilo lažje Kim loviti po plaži in jo špricati po teleščku, pa mogoče bi se tako tudi lažje razmazala. 
Mleko bi definitivno ponovno kupila za mojo pikico. 
Vidi se da je na naravni bazi, vse pohvale La Roche-Posay!

 

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca