NOTD; ESSENCE- The gel nail polish

Pozdravček dame! :) Danes sem se pa z manikuro res potrudila. :) Ubistvu sem včeraj dobila navdih oz. inspiracijo na blogu oz. na FB strani...

Pozdravček dame! :)
Danes sem se pa z manikuro res potrudila. :) Ubistvu sem včeraj dobila navdih oz. inspiracijo na blogu oz. na FB strani bloga https://www.facebook.com/getthemcurious, na kateri sem opazila čudovito manikuro. Vse pohvale Urška. :)
Že kar nekaj časa nazaj se nisem se mogla upreti nakupu ESSENCE GEL LAKCEV, te barve so res waw, seveda prevladujejo pastelne in to so moje najljubše.
Za današnjo manikuro sem si izbrala 2 barvi in sicer RUMENO in ROZA, seveda obe pastelni, dodala sem jima kanček bleščic in vodne nalepke (perje) s katerimi sem delala prvič, zato so mi napake oproščene. :p
Kot ste ponavadi videli, pri NOTD objavah ne rada eksperimentiram, naj raje uporabim en lak, eno barvo. Tokrat pa sem presenetila še sama sebe. :)


 Lakci, ki sem jih uporabila ( 24 INDIAN SUMMER, 38 LOVE IS IN THE AIR, 04 CUPCAKE TOPPING in seveda BASE & TOP coat ). Laki so izjemno pigmentirani, zato sem jih nanesla samo 1x. Zelo rada pa bi pohvalila tudi čopiče!


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Hvala Sandra ♥ lepo si skombinirala barve in te nalepkice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi laki. Tukaj sploh nisem na tekočem, kaj je novega pri kolekcijah Catrice pa essence in vse druge znamke... Essence imajo samo v dveh trgovinah, Catrice pa niti vidla nisem.. Po mojem sploh nimajo.. (:

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca