MY MAKEUP ORGANIZATION

Pozdravček Damice! Tokrat sem se odločila, da vam pokažem kako shranjujem svoja ličila oz. kako jih organiziram. Poskušam da je vsaj kakše...

Pozdravček Damice!
Tokrat sem se odločila, da vam pokažem kako shranjujem svoja ličila oz. kako jih organiziram.
Poskušam da je vsaj kakšen red med mojimi ličili. :)
Za rojstni dan sem prejela čudovit organizator, kupljen v Mullerju, prav ta me je čisto navdušil.
Ostala ličila pa sem ponavadi shranjevala kar v običnih škatlah, dokler me prejšnji teden ni zanesno v Momaxa.
Naletela sem na čudovite škatle z makeup temo. Bile so škatljica v šaktljici... velika, mala, najmanjša. :) Cena pa zelo ugodna dobrih 7€. Tukaj pa so še slikice. :)
Upam da vam bom všeč in vesela bom vaših komentarjev. :)


You Might Also Like

6 komentarji

  1. Waw, super imaš vse popredalčkano!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Wau maš vse lepo pospravljeni. Pri meni je make up vse pousod, posodice za to namenjene in poličke pa prazne :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful dobro! tudi sama imam tisto poličko za šminke, mi je ful všeč in mi dejansko olajša pospravljanje kozmetike. Škatle so pa tudi zelo lepe <3.

    OdgovoriIzbriši
  4. I am so in need for decent make up drawer/cans. At the same time I would like my make up to be in sealed box so it wouldn't gather dust around. Maybe from ikea something?

    Nice blog btw :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Te škatlice so pa res luštne! Sama mejkap shranjujem v enih bolj dolgočasnih belih, ampak mi je pa ful všeč, da je vse urejeno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super urejeno :) Kje s pa kupila ta "pesek" za čopiče?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca