MELVITA: Izjemno zlato olje in Razkošni piling za telo

Pozdravček damice! Melvita nam je na eventu podarila kar nekaj izdelkov, tokrat sem pisala objavo o dveh Melvitinih izdelkih, ki ste ma naj...

Pozdravček damice!
Melvita nam je na eventu podarila kar nekaj izdelkov, tokrat sem pisala objavo o dveh Melvitinih izdelkih, ki ste ma najbolj navdušila in sicer L' Or Bio- IZJEMNO ZLATO OLJE in RAZKOŠNI PILING ZA TELO.
Oba izdelka sta noro prodajna pri Melvita in tudi sama nima nič slabega za povedati.



L' Or Bio ali IZJEMNO ZLATO OLJE 100ml!
Izdelek ki je res izjemen. Čudovita embalaža, steklenička v kateri se skriva kar 100 ml suhega olja. 
V flaški se skriva kar 5 dragocenih olj; ARGANOVO OLJE, KENDI OLJE, INCA INCHI OLJE, OLJE BURITI in PRACAXI OLJE. 
Olje je namenjeno za obraz, telo in tudi lase. Sama sem ga uporabljala za lasne konice in seveda za telo, na obrazu ga še nisem uporabila, saj rada po nanosu olja moja koža dobi mazoljčke. 
Na telo sem ga nanašala takoj po tuširanju, saj je bila moja koža še vlažna. Je suho olje in tako ne pušča madežev na oblačilih. 
Diši božansko in prodajajo tudi parfum z istim vonjem o katerem že razmišljam da bi ga kupila. :)

RAZKOŠNI PILING ZA TELO 150g
Še ena prodajna uspešnica. :) Čudovit, na preveč grobi piling je primeren za suho kožo..direkt zame. 
Vsebuje 3 vrste organskega medu in drobne piling delce arganovih luščin. Čebelji vosek in karitejeveo maslo, pa kožo izjemno zaščitita. 
Kot da bi med tuširanjem uporabljala med. :) Zelo lepo diši po medu in je res nežen za mojo kožo. 
Uporabljam ga do 2x tedensko in ob vsaki uporabi sem res navdušena. 

 

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca