KERASTASE; Keratine Thermique

Pozdravček...nov dan, nova objava! Testirala sem fenomenalen izdelek za svoje lase. Prvič sem testirala KERASTASE izdelek in priznam noro,...

Pozdravček...nov dan, nova objava!
Testirala sem fenomenalen izdelek za svoje lase. Prvič sem testirala KERASTASE izdelek in priznam noro, noro sem navdušena :) Je eden iz med redkih izdelkov ki me je res navdušil.


KERASTASE; Keratine Thermique - Nega za zglajevanje pri sušenju las z anti-frizz učinkom in zaščito pred vlago. Termo zaščita gladi lasna vlakna, jim nudi sijaj in omogoča lažje stiliranje las.
Uporaba je bila oz. je čisto preprosta: Izdelek količine lešnika sem nanesla na lase pred ted osušene z brisačo. Izdelek oz. kremo sem lepo razporedila po vsej dolžini. Kremo se naj ne bi spiralo.
Lase sem uredila po svoje.

Po uporabi so bili lasje izjemno gladki, čudovito ravni in božansko so dišali. Las po uporabi tega izdelka zelo lepo pade. Uporabljam ga prav po vsakem pranju las.
Ta izdelek je prišel kar v redno uporabo oz. rutino. :)

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Kerastase ima najboljše izdelke za lase, niti centa mi ni žal <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca