MELVITA- Blogger Event

Pozdravček dame! Prejšnji četrtek smo nekatere bloggerke bile vabljene na Melvitin event in tudi jaz sem bila ena iz med njih. Čist happpyy...

Pozdravček dame!
Prejšnji četrtek smo nekatere bloggerke bile vabljene na Melvitin event in tudi jaz sem bila ena iz med njih. Čist happpyyy. :)) Dogodka sem se izjemno veselila, že zato ker bom spoznala veliko novih obrazov.
Skratka, dogodek je potekal v Melvitini trgovinici, na Starem trgu v Ljubljani.
Najprej so nam predstavili vso možno kolekcijo kozmetike Melvita. Nato je sledil čebelji kviz :), bila sem v skupini ki se je imenovala Vrtnice ( Sandra, Klavdija in Kristina) in prav naša skupina je zmagalaaaaa. :) Dobile smo pilling za telo, kot nagrado. :) Jeejjjj!!!
Sledili so številni pogovori, seveda o kozmetiki. :) Posladkali smo se s presnimi torticami, ter pili smhootije. Vse je bilo yummmyy. :)
Sledila so darilca, najboljši del vsega. :) Prav tako pa smo si lahko tudi izbrali termnin za nego obraza v Melvitini trgovini v City parku.
Bilo je enkratno in zelo sem hvaležna za povabilo, hvala Melvita. <3
No pa še dogodek v slikah....



Še nakaj selfijev :) in seveda skupinska slikica <3

Na slikici: SARA- Passing Fancy, ANNA- Mad about red, TANITA- Tanita Weith blog,
KATJA- Viva la Vida, ALEKSANDRA- Beauty tips by Sandra, KLAVDIJA- Cherrie,
AJDA- Ajda's. .... Lepe rožice <3 :)

No tole pa so bila darilca <3

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Super smo se imele :) Sem zelo vesela, da sem lahko bila del tega dogodka :)
    A nobene ne pozna Kristine in kateri blog ima?

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je bilo zakon =) in super tortice in smoothiji =)
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je blo! :)
    Upam, da ne boš jezna če ti še nekej slikic ukradem za članek :D :)
    Sem bla preveč zaposlena s testiranjem in selfiji, da bi slike delala :D

    XoXo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca