ALVERDE; Lippen Peeling

Pozdravček dame! Včeraj v DMu se nisem mogla upreti izdelku ALVERDE- Lippen Peelin g. Priznam, še nikoli nisem uporabila niti kupila pilin...

Pozdravček dame!
Včeraj v DMu se nisem mogla upreti izdelku ALVERDE- Lippen Peeling.
Priznam, še nikoli nisem uporabila niti kupila pilinga za ustnice. Ubistvu ga do zdaj še nikjer nisem zasledila razen Lush, ki pa ga bom v bližnji prihodnosti kupil, nevem no a res nisem blila toliko pozorna?! Mi boste ve povedala :).


Na prvi pogled se mi je zdel peeling malo trši kot pa je v resnici, zelo mehak. Diši zelo lepo in sicer po malinah. Prizam pa da me ni nič prepričal, zelo je blag in prav nič grob, ne daje mi tistega občutka da mi je očistil ustnice, no sej so bolj gladke, a ne toliko kot sem sama pričakovala.
In po mojem mnenju ga zelo hitro porabiš. Notri se skriva 5,5g pilinga.
Na ustnicah ne pušča nič rdeče barve, je bolj ko ne prozoren, ko se razmaže. Sladkega okusa nima, sem pa ga pričakovala. :) No porabila ga bom in ne bo pristal v smeteh. :)
A pa mi vrjamete da ne vem cene, ker spoloh nisem pogledala, samo pograbila, plačala in šla. :)

LP, Sandryca!

You Might Also Like

10 komentarji

  1. js sm sprobala testerček pa me ni prepričal, mi je Lushev precej boljši in dejansko deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, tudi sama nisem nikoli videla pilingov :) Si ga pa kar sama doma naredim, Lushevega pa sploh nisem sprobala čeprav že 100000 let govorim da ga bom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jst tut govorim da ga bom, pa ga še zdaj nisem :) ga mam namen ta teden, ker bom lih v bližini njihove štacunce :D

      Izbriši
  3. Huh, prvič vidim da imajo peeling?

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam od victoria's secret peeling in mi je super

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca