EUCERIN; AtopiControl Negovalna krema

Damice pozdravljene v Novem letu, v letu 2015! :) Tokrat sem testirala super kremico za obraz znamke EUCERIN AtopiControl. Prav ta kre...

Damice pozdravljene v Novem letu, v letu 2015! :)
Tokrat sem testirala super kremico za obraz znamke EUCERIN AtopiControl.


Prav ta krema je namenjena za zelo občutljivo kožo, za kožo ki se srečuje z atopijskim dermatitisom, je tako nežna da jo lahko uporabljajo tudi dojenčki (starejši od 3 mesecev) in mali otroci.
Glavne sestavine ki jih krema vsebuje so: OLJE SEMEN SVETLINA, OLJE GROZDNIH PEČEK, LICOCHALCON A.
Bogata krema pomiri in zmanjša hrapavost kože, prav tako pa tudi oblaži rdečico.


Sama se že od malih nog srečujez a alergijami in dermatitisi, kar pomeni da imam zelo občutljivo kožo, suho in srbečo. Huje pa je v zimskih dneh, ko še centralno gretje naredi svoje, koža dejansko postane še bolj suha.
Kremico sem uporabljala na prizadetih predelih, kjer se mi pojavijo izpuščaji, srbečica in seveda rdečica. Ponavadi na pregibih rok in rokah (zima zelo poslabša).
Krema je zelo mastna, ker je super saj zelo nahrani suho kožo. Poskusila sem jo tudi na obrazu in je res super, sploh ko so nas presenetile tele ekstremno nizke tempreature.

Se tudi ve srečujete s takšnimi problemi? Resnično vam priporočam tole kremico.
Več o izdelkih proti dermatitisu si lahko preberet kar TUKAJ.

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca