OCENA; COLLISTAR- Deep moisturizing mask

Lep deževen ponedeljkov pozdravček! Tokrat sem testirala Collistar masko za obraz. Sama maska obljublja intenzivno hidratacijo in vitalnos...

Lep deževen ponedeljkov pozdravček!
Tokrat sem testirala Collistar masko za obraz. Sama maska obljublja intenzivno hidratacijo in vitalnost kože, po uporabi naj bi bila koža sijoča in gladka.
Primerna je za vse tipe kože.


Sama sem se držala navodil in jo uporabljala 2x tedensko, ponavadi kar med kopanjem, ko je bila koža že lepo zmehčana.
Že embalaža je full cute, notri pa se skriva 30ml čudovito-dišeče maska..jaaa fulll ampak res full lepo diši in vonj obstane na koži zelo dolgo.
Po uporabi je koža zelo mehka, dišeča, in kar mi je najbolj všeč je to, da mi ne da občutek suhe in zategnjene kože.
Res jo z velikim užitkom uporabljam. :)




You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca