CATRICE- ULTIMATE STAY

Pozdravček dekleta! Končno sem si našla čas da lahko napišem kakšno objavo. Pred mano je 10 dni dopusta...jeejj,  Kim je v vrtcu in srčno u...

Pozdravček dekleta!
Končno sem si našla čas da lahko napišem kakšno objavo. Pred mano je 10 dni dopusta...jeejj,  Kim je v vrtcu in srčno upam, da zdrži celih 10 dni, da slučajno ne zboli, ker bi res rada vsak dan nekaj na blogu objavila, ker če je ona doma to definitivno ni možno. :)
Skratka, danes objavljam oceno šminkice, ki smo jo dobili na eventu.
Priznam da sem se v odtenek šminke zaljubila na prvi pogled, ker je prava jesenska barva.

                                                 CATRICE- ULTIMATE STAY, 050 mauve your lips 


Res me je prepričala, čudovit odtenek, super obstojnost, lepo pigmentirana. Moram kupit še kakšen drug odtenek, ker so res kvalitetne šminkice.
Sama sem vedno rada uporabljala pinki odtenke, vendar sem opazila da se mogoče malenkost boljše počutim v temnejših odtenkih šmink, kot je naprimer  ta, mika me še kakšen rjavi odtenek.
Je katera sprobala še kakšne druge odtenke?


Na roki izgleda odtenek drugače, kot na ustnicah. Vendar sta oba čudovita. :D


You Might Also Like

3 komentarji

  1. Meni je tale res lep odtenek, ga skos nosim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem vzela še Plum & Base in jo nosim vsak dan ko imam makeup gor :D Res je čudovit jesenski odtenek :D Pa še jem lahko z njo in pijem pa bo ostala na usnticah :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca