OCENA; AROMA SPA- Beau Jardin Lavender & Jasmine Krema za roke

hey damice! Tokrat sem sodelava z najbolj cute kozmetiko kar jo poznam, imajo resnično najlepše embalaže. V test so mi poslali kremo za ro...

hey damice!
Tokrat sem sodelava z najbolj cute kozmetiko kar jo poznam, imajo resnično najlepše embalaže.
V test so mi poslali kremo za roke Beau Jardin Lavender & Jasmine.


Embalaža vsebuje 100ml  božanske kremice. Sama embalaža me spominja malo na vintage style.
Formula kreme je božanska... olje sivke in jasmina, poleg glavnih sestavin vsebuje tudi... naravne ekstrate vitamina E, mandljevo olje, karitejevo maslo, ter oves. 
NE VSEBUJE sulfatov in parabenov!


Ko sem jo dobila v roke se nisem mogla upreti, da je ne bi še isti trenutek uporabila. Na prvi pogled je sama krema, ko sem jo iztiskala iz tube..izgledala zelo trda, ko pa je prišla v stik z mojo kožo, se je prav prijetno stopila in zelo lepo razmazala.
Diši božansko, in zelo dolgo obstane na rokah, kljub temu da si v službi veliko razkužujem in umivam roke.
Poda nam občutek hranljivosti. Cena kremice ni lih poceni, vsaj za moj žep ne... 16,90, vendar je prav zdaj znižana za 20% in jo najdete po ceni 13,52€.
Več o njihovih izdelkih najedte tukaj http://www.aroma-spa.si/, prav tako pa jih najdete tudi na njihovem FB profilu https://www.facebook.com/aromaspa.si!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca