OCENA; DVOREC TREBNIK- Kremni gel za roke rakitovec

Pozdravček dekleta :) Tokrat sem testirala meni trenutno najboljši izdelek za nego rok, in sicer... DVOREC TREBNIK- Kremni gel za roke rak...

Pozdravček dekleta :)

Tokrat sem testirala meni trenutno najboljši izdelek za nego rok, in sicer... DVOREC TREBNIK- Kremni gel za roke rakitovec 50ml.


Gre za izdelek za nego rok, v obliki kremnega gela. 
Sam gel vsebuje ogromno hranljivih sestavin, kot so... negovalno olje mareličnih pešk, pšenične kalčke, ter najpomembnejšo sestavino RAKITOVEC. 



Ko sem odprla embalažo, se mi je kremni gel zazdel nekako vodene oblike... se pravi ni vseboval tiste hranilnosti, ki sem jo sama pričakovala.
A sem na na srečo zmotila... prav dovolj masten,  hranljiv, se kar hitro vpije v kožo in diši zelo lepo, kar bi pa rada najbolj poudarila, da  sem sama opazila, da zelo lepo skrbi za obnohtno kožico, kar pa me je najbolj prepričalo.

Cena izdelka je na speltni strani http://www.trebnik.com/ 5€.
Vredeno nakupa!

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca