OCENA; CATRICE- Lip smoother & Lip balm stick

Pozdravček lepotičke! V današnjo oceno sem združila kar 2 izdelka znamke CATRICE , in sicer Lip smoother & Lip balm stick . Združila ...

Pozdravček lepotičke!

V današnjo oceno sem združila kar 2 izdelka znamke CATRICE, in sicer Lip smoother & Lip balm stick.
Združila sem jih zato, ker sta se mi sama po sebi zdela zelo podobna, kot barav in kot namen... oba delujeta kot balzam za ustnice in sta bolj malo pigmentirana.



1. LIP SMOOTHER
Lip smoother, najdete trenutno na stojlih Catrice omejene kolekiije “It Pieces”. 
Najdete ga samo v eni barvi, nature barvi. Sama barava je čudovita, na prvi pogled zelo pigmentirana, vendar se pigment na ustnicah zelo izgubi.
Embalaža je čudovita, me je takoj pritegnila. Aplikator ima zelo prijetno mehko gobico z nanos, no to je bila prva stvar zaradi katere sem tole stvarcu tudi kupila.  Zelo lepo neguje ustnice, občuti se kako jih sam lip smoother vlaži. Ima prijeten vonj, kot kakšen vonj labele.
Primeren je za vsakdanjo in mislim, da se bo kar nahajal v moji kozmetični torbici.


2. LIP BALM STICK ( 06 Go flamingo Go )
Lip balm stic najdete v redni prodaji, v različnih odtenkih. Jst sem izbrala 06 Go flamingo Go. 
Vonj se mi zdi zelo podobne kot pri Lip smootherju, le da je ta malo bolj pigmentiran in tudi na ustnicah se dlje obdrži. Tudi barve sta si kar malo podobni.  Učinek se mi zdi zelo podoben, lepo vlaži, podobo labeli. :) Embalaža se razlikuje, tako da je tale lip balm v sticku, nanos je zelo preprost. Se pa iz same embalaže hitro izbriše napis... kar me ni zmotilo.


ŠE PRIMERJAVA OBEH SKUPAJ....




You Might Also Like

8 komentarji

  1. Emm, dejansko sta dva lip smootherja na stojalih, v redni prodaji bodo trije :) So mi kar všeč, kar podobni Clarinsovim. Pri svinčnikih mi je pa najbolj všeč tarjavi odtenek, res lepo pridejo na ustnicah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res.. veš da nisem opazila, nisem bila dovolj pozorna :)

      Izbriši
    2. Moram sprobat tale smoother. Ampak od Catrice so pa super, sem ga že porabila do konca :D

      Izbriši
  2. Kako lepa odtenka, sploh ta lip smoother izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
  3. ładny kolor:)


    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Go flamingo go je moj najljubši izdelek za ustnice od kar sem ga mesec nazaj kupila :D edino ime odtenka bi lahko na dnu napisala da se nebi zbrisal :D tega v tubi sem pa tudi gledala pa ne vem zakaj ga potem nism vzela =/ mi je žal

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca