OCENA; MAKEUP REVOLUTION

Nov dan, nova objava oz. kar nova ocena.  :) Tokrat pišem o MAKEUP REVOLUTION izdelkih, ki mi jih je poslala stran LIČILA.SI . Dobila sem ...

Nov dan, nova objava oz. kar nova ocena.  :)
Tokrat pišem o MAKEUP REVOLUTION izdelkih, ki mi jih je poslala stran LIČILA.SI.
Dobila sem kar 4 izdelke in sicer; amazing sheer lip gloss, mono eyeshadow, ultra bronzer in lakec, ki bo predstavljen v svojem postku.



1. MONO EYESHADOW (candy frosted)
Na prvi pogled, za moje oči zelo živa barva, ki bo jo kar s težkim srcem dala na svoje veke. :)
Izgleda zelo pigmentirana, vendar ni tako... je lih pravšnja za moje oči in se idelano zliva tudi z rjavim odtenko kakšne druge senčke. Lepo obstojna, kar dosti svetleča, vendar me to ne moti, ker imam rada svetleče senčke oz. svoje očesne veke. Sama sem tudi razmišljala o nakupu tudi drugih bolj živih senčk.


2. BRONZER (ultra bronz)
Čisto sem bila razočarana, ko sem odprla paketek saj sem vidla, da je moj bronzer čisto zlomljen.... a nič za to...vse eno sem ga bila zelo vesela, saj mi ga do sedaj še ni uspelo kupiti. Sedaj je skoraj moja vsakdanja rutina, sploh za te poletne dni (no če sploh lahko rečem poletne). :)
Bronzer je čisto mat in se ga z lahkoto zabriše. Aja pa še to, izgleda zelo temene, vendar daleč od tega, skoraj da se zlije z mojim odtenkom kože. :)


3. LIP GLOSS (amazing sheer)
Lip glossek, ki ga lahko uporabljate za res vsakdanjo uporabo, ki je lahko nekakšen nadomestek labele ali celo šminkice. Skoraj prozoren, z dodatki bleščič, diši pa božansko. Ustnice se zelo lepo svetijo in tudi go sijaj izgine iz ustnic, se tiste male bleščičke še vedno vidijo na ustnicah.
Vredn nakupa!

 

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Wau senčka me je presenetila, res je čudovita :D Bronzer pa tudi zgleda obetavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, škoda ker je bil bronzer počen :(. Senčka pa izgleda lepa, mogoče bi bila primerna kot blush? :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca