NOTD; ESSENCE- Wave Goddes

Nisem se mogla uprete temu lakcu...kakšna čudovita barva. :) Vendar s težkim srcem priznam da me je razočaral :(... težko mazljiv, telo gos...

Nisem se mogla uprete temu lakcu...kakšna čudovita barva. :)
Vendar s težkim srcem priznam da me je razočaral :(... težko mazljiv, telo gost, čopič kr en... ne obstojen...itd.... Na nohtkih seveda izgleda zelo lepo!

                                                  ODTENEK; Wave down the lime, 2coats




You Might Also Like

6 komentarji

  1. Jaz sem vzela svetlo modrega in temno modrega, oba čudovite barve, pa sem prav tako zelo razočarana.

    Nanaša se res obupno, škoda! :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštkan. :) me je mikal, a sem raje kupila bikini odtenek od models own. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem pa mislila, da je moj kaj narobe z njim.
    Tudi moj se grdo maže in je trd, poleg tega je neobstojen.
    Sem pa sama kupila tudi moder eyeliner ki izgleda kot da je posušen?

    OdgovoriIzbriši
  4. Škoda, da se težko maže, ker je res lep ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Niti na slikah ne izgleda lepo. Pa vem da nisi ti kriva za nanos... Ker ostale nohte imaš čist vedno top namazane.. Tukaj pa se prav vidi, da ni ravno lepo.. Barva pa je je res lepa (:

    OdgovoriIzbriši
  6. Thats a Deicious Yellow!
    Following you now and will appreciate it if you can follow back and return the Love and Support!
    Cheers!
    Red Alice
    http://www.redalicerao.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca