OPI; Little bits of NEON

Pozdravček punce :) Spletna stran http://www.zapikonai.si/ mi je v test poslala komplet mini lakcev OPI; Little bits of NEON . Ko sem ji...

Pozdravček punce :)

Spletna stran http://www.zapikonai.si/ mi je v test poslala komplet mini lakcev OPI; Little bits of NEON. Ko sem jih zagledala sem bila res popolnoma navdušena, obožujem neon barve.
Moram pa priznat, in to na veliko žalost... da so me razočarala in prav za te lakce sem upala da bom čisto navdušena nad njimi. :(




Lušna embalaža 6 mini lakcev in ja barve so prečudovite.
Kar me je najbolj razočaralo je to, da so se laki neverjetno pacali in zelo težko nanašali. Potrebni so bili 3-je nanosi da je lak na nohtu dokaj lepo izgledal. Mogoče da sta bila 2 od 6 lakov, malo boljša od ostalih.
Nekateri so bili celo mat, zato sem mogla nanašati še prozoren lak, ker pač ne maram mat lakov.
Probala sem celo z belo podlago, ker naj bi neon laki lepo prišli do izraza.... ampak tukaj je bilo še hujše glede pacanja. Res mi je žal do so me tako razočarali... :/.

Naj vam pokažem kako izgledajo na nohtkih.
                            
                                                          Push & Pur-Pull

                                                Hotter Than You Pink

                                                       Down To The Core-Al

                                                   Life Gave Me Lemons

                                                    You Are So Outta Lime

                                                        Juice Bar Hopping


Setek lahko kupite tukaj http://www.zapikonai.si/laki-za-nohte/OPI/, morda pa katero vse eno prepriča in sem samo jaz tako zahtevna. :)
P.S; moji nohti so katastrofa od kar delam v službi, razkužila.....itd....

You Might Also Like

7 komentarji

  1. Meni nasploh opi lakci niso všeč :/ Barve so res lepe, samo kvaliteta je pa zelo slaba.

    OdgovoriIzbriši
  2. tale zadnji je še všečen ja, ampak se vidi da se težko nanašajo..na žalost!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisem še nikol sprobala OPI lakov, tale zadnji edino vredu zgleda. Drugač pa ful slabo, da so tak slabi :S Tako, da je vsaj tale set vredu, če želiš sprobat kakšna je kvaliteta :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Če sodim po tvojih swatchih, gre za neon lake, ki imajo malce bolj jelly formula, kar pomeni, da ne bodo vsem všeč, sploh tistim, ki imajo radi bolj prekrivne formule. Je pa res pri teh mini OPI lakih, da imajo zelo majhen čopič, ki otežuje nanos, Drugače pa se vsi neon laki sušijo mat. Jaz pa moram reči, da so mi z izjemo pink laka vsi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi odtenki, ampak jaz sem imela samo en OPI lak, pa nisem nekako navdušena nad njihovo kvaliteto. Moji nohti so zadnje čase tudi katastrofalni, kar nočejo zrasti:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sm slišala, da so slabo prekrivni, kar je res škoda ;S Meni so Opi-ji eni boljših lakov. Sam imajo ups and downs. Eden me ful navduši, potem pa me drugi tako razočara, da skor ne morem več videt Opijevih lakov. Vse odvisno kako formulo majo. Se mi zdi, da so Essie laki boljši, ker res malokateri razočara. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. meni so opi laki nasploh eni boljših.. tut glede na moje delo (vsak dan delam z oblačili itd...) sem iskala dobre lake in morm rečt, da so opi lakci eni od teh.. dobro prekrivajo, so obstojni.. tk da mi je prav čudno, da si mela tolk težav.. js do sedaj (pa jih mam kr nekaj v zbirki) nisem bla razočarana še nad nobenim, niti nad "mat" opijem.. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca