NEW IN

 Izdelki BALEA , prav nikoli ne razočarajo, sploh pa ne shower geli :) Ponovno sem kupila tudi tale     balzam in mi je super in diši ...

 Izdelki BALEA, prav nikoli ne razočarajo, sploh pa ne shower geli :) Ponovno sem kupila tudi tale     balzam in mi je super in diši božansko, in da ne govorim o roll on-u ki je pri meni prava poletna senzacija. :)

 NIVEA baby milk, kupila sem na ga za mojo punčko, ki ima občasno kar suho kožica, tale izdelk pa je pravi balzam za njeno nežno kožico, uporabi ga pa kdaj tudi mamica... seveda. :)

Prvič bom uporabila izdelek linije DVOREC TREBNIK, testirala bom Kremni gel za roke rakitovec, ki pa diši prelepo. :)

ESSENCE šminkici, sta tudi tebe prepričali? :))) Res da sta si odtenka  kar podobna, ampak se nisem mogla odločiti katerga kupiti, zato sem se odločila kar za oba... pravilna odločitev ANE?! :D

CATRICE eyeshadow pan.... barva je prečudovita. Sama drugače nikoli nisem kupovala takšne svinčnike, ampak tale me je pa premamil. :)

Punce kaj želite da testiram?!
LP


You Might Also Like

5 komentarji

  1. oo, nisem vedela, da obstaja tudi Balea Kokos&Nektarina v roll-on verziji. Moram preizkusit, če mi bo všeč, ker sprej diši super, ampak mi malo draži kožo.

    me pa zelo zanima tale Catrice senčilo v svinčniku (še vedno ne razumem, kako v drogeriji zmeraj spregledam zanimive LE izdelke? :/) in izdelki dvorca Trebnik. :)

    katera odtenka pa sta ti Essence šminkici?

    OdgovoriIzbriši
  2. super nakupi. :D sploh šminke od essence in balea gel za tuširanje. diši božaaansko. :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi rada videla odtenke šmink. Izdeladajo super:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Z Balea izdelki sem tudi sama zelo zelo zadovoljna - jaz osebno padam na kokosove vonje <3 Catrice kozmetika je TOP, imam njihov Lip Gloss, Catrice laki za nohte so extra super: zadostuje 1 nanos, zelo obstojni...me zelo zanima ocena tvojega Catrice svinčnika :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca