ALESSANDRO NOTD; Viva la Vida- CITY GRASS & PORTLAND DREAM

V sredo sem nepričakovano dobila paketek, ki me je čisto razveselil, ALESSANDRO mi je poslal kar 3 lakce. Do sedaj sem stetestirala 2, ki st...

V sredo sem nepričakovano dobila paketek, ki me je čisto razveselil, ALESSANDRO mi je poslal kar 3 lakce. Do sedaj sem stetestirala 2, ki sta me čisto navdušila in sicer Viva la Vida- CITY GRASS & PORTLAND DREAM. Prave poletne barve in dekoracije.


Razen tale Top Coat je malo težje nanašati, sem se malo matrala da sem na nohtek malo več pikic dobila, ampak me je prepričal. :)



VŠEČ?

You Might Also Like

5 komentarji

  1. čudovita manikura!<3
    tale nadlak je nekaj posebnega. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Viva la vida opala :D

    Čisto zame!

    Taele bleščice so mi nore <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa kombinacija :)) Moram preizkusit te njihove lake, zgledajo super

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav super lakci :D
    Katja, vedno ko preberem viva la vida se spomnim nate. Tako je bilo tudi zdaj :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca