OCENA; ORIFLAME Strong is Beautiful- Body cream

Oriflame mi mesečno pošlje izdelek v test in prav vsakič sem čisto neučakana in navdušena ko ga čakam. Hvala Oriflame . :) Tokrat sem v mes...

Oriflame mi mesečno pošlje izdelek v test in prav vsakič sem čisto neučakana in navdušena ko ga čakam. Hvala Oriflame. :)
Tokrat sem v mesecu aprilu dobila v test Strong is Beautiful- Body cream.


Gre za prikupno viola-belo embalažo v kateri je 200ml kremice. V liniji Strong is Beautiful lahko najdete tudi; Krema za prhanje in deodorant.



Kremo sem uporabljala dnevno in sicer zvečer po tuširanju.
Sicer ne piše kakšna naj bi bila rutina uporabe. ampak mislim da je mojemu telesu oz. koži ta rutina kar odgovarjala.
Sama krema diši preprosto lepo, nekakšna mešanica sadja in mentola.
Kožo zelo lepo navlaži, vonj mentola pa koži podari svežino.
Obstojnost kreme; ni nevem kaj, ni me čisto prepričala, za moje pojme se prehitro vpiije in ne daje občutek da je koža dovolj navlažena. Kar je pomojem najbolj pomembno pri kremi.



You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca