OCENA; L'OREAL MASKARA- Miss manga (mega volume)

Zadnjič sem si v DMu kupila L'OREAL MASKARO- Miss manga (mega volume) in L'OREAL miceralno tekočino za čiščenje ličil, ki sta na sr...

Zadnjič sem si v DMu kupila L'OREAL MASKARO- Miss manga (mega volume) in L'OREAL miceralno tekočino za čiščenje ličil, ki sta na srečo bili v akciji in to samo slabih 10€.
V tem postku vam bo predstavila oceno maskare, ki me je zelo prepričala. Miceralno tekočino predstavim v svojem novem postku. :)


Kjutkana črno-roza embalaža maskare, to je prva stvar ki me je prepričala da jo kupim, no prva je bila cena...hihi. :)
Same krtačke nisem gledala, ampak to je ponavadi prva stvar ki pogledam pri maskari, ampak ker sem bila že na blagajni, sem jo samo pograbila, poračula in šla. Podrobno sem jo pogledala šele doma.
In ni me razočarala, lušna krtačka, ki je na upogljivi palčki.


Zelo lepo se nanaša, ne pušča grudic, tudi trepalnic ne lepi skupaj.
Enostavno se jo odstrani. Je vredna nakupa.


You Might Also Like

6 komentarji

  1. mene tale maskara tudi vedno bolj mika. :P
    tale micelarna je bila zraven,ali? :)
    jaz sem skos zavrnila, ko mi je prodajalka v DM-u ponujala tole maskaro+micelarno, zdaj pa bom jo verjetno vseeno vzela, ker ful hvalite to maskaro in očitno res moram probat.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tale maskara tudi super, tako kot večina L'orealovih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne lepi skupaj ... hmmm.
    Slika kaže nekaj drugega :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bi jo kupila, pa ne smem dokler ne porabim te (moja pravila):). Ampak zdaj vem, da jo bom kupila kot naslednjo, čeprav mi krtačka ni preveč všeč, upam, da bo efekt toliko boljši:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene je pa ful razočarala, še dobro da si je nisem vzela.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca