OCENA; ESSENCE- CC cream

Odločila sem se za nakup ESSENCE- CC cream , ki me pa ni ravno prepričala, niti razočarala, nekaj vmes. :) Našla sem samo odtenek Natur...

Odločila sem se za nakup ESSENCE- CC cream, ki me pa ni ravno prepričala, niti razočarala, nekaj vmes. :)


Našla sem samo odtenek Natural, ne vem če obstaja še kakšen odtenek kreme CC, morda ve katera?
Odtenek se mi je na prvi pogled zdel kar temen, ko pa sem ga nanesla na kožo je bil zelo svetl, a se je po nekem času kar nekako ''zlil'' z mojim odtenkom kože in me glede prekrivnosti zelo prepričal, kar je pri testu največ pomenilo.
Sama krema mi pa res full smrdi, no če imate že kremo BB je vonj čisto enak. Mi je žal da jo že tam nisem poduhala, ker jo definitivno ne bi kupila.
Zmotilo me je tudi to.. ob nanosu kreme na kožo obraza je čutiti nekakšne grobe delce, kot pri pilingu.. sem si mislila, mogoče se pa lih zato imenuje CC- Clear & Correct.

KOŽA PRED NANOSOM KREME CC;


KOŽA PO NANOSU KREME CC;

Cena kreme je dobrih 4€, še sama ne vem točno ali bi jo kupila še enkrat ali ne. :)

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Na žalost obstaja samo ta oddtenek, sm ga sprobala v trgovini na roki pa je izgledal preveč oranžno, kot si pa že omenila vonj je obupen =/

    OdgovoriIzbriši
  2. vonj ej res obupen, je ravno zato nisem vzela. :// imam pa od essence uno drugo cc kremo, ki pa je nekoliko boljša, tudi glede vonja, glede odtenkov so pa res obupni, vsi pretemni zame. ://

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Essence ima eno ful dobro BB kremo, če se ne motim je v podobni tubi? Taki nude/rdeči? Una je kul. Tista druga v modro/nude je pa živ obup. Pri pudrih od Essence je tako, da je ali hit ali miss.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni ni bila všeč tale CC krema, ker mi je bila ful pretemna.
    Sem pa navdušena nad Revlonovo BB kremo, sem naredila post na mojem blogu:))
    http://lookbeyondbeauty.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca