OCENA; COLLISTAR Krema za obraz- ENERGY + BRIGHTNESS

COLLISTAR krema, ki obrazu podari Enegrijo in sijaj. Kremica je ubistvu namenjena za prve znake starjanja, saj pomaga učvrstiti kožna tkiva...

COLLISTAR krema, ki obrazu podari Enegrijo in sijaj.
Kremica je ubistvu namenjena za prve znake starjanja, saj pomaga učvrstiti kožna tkiva in zgladiti prve gubice. Vsebuje tudi zaščito pred UV žarki.

Kremo sem uporabljala, kot dnevno rutino... se pravi zjutraj ko sem si očistila obraz, oz. pred nanosom make up-a.
Kremica je nežno roza barve in se po nanosu zelo hitro vpije, kar mi je pri izdelku zelo všeč.
Edino kar me je pri izdelku zmotilo je to, da me po nanosu pečejo oči, sedaj sem zelo previdna ko jo nanašam, da slučajno ne pride v stik z mojimi očmi, ker je res nadležno.

Koža je po nanosu zelo mehka, in koži pusti zelo lep nežen vonj.
Kot sem opazila po spletnih straneh se cena giblje tam okoli 22€.

https://www.facebook.com/collistarslo

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca