NAJLJUBŠI IZDELKI MESECA NOVEMBRA

Ta mesec se jih je pa kar nekaj nabralo. :) Čas kremic za roke, jih imam kar veliko doma. Moje najljubše so seveda kremice L'Occi...

Ta mesec se jih je pa kar nekaj nabralo. :)


Čas kremic za roke, jih imam kar veliko doma. Moje najljubše so seveda kremice L'Occitane. Te dve imam že kar nekaj časa doma, ampak nista še prišli na vrsto, no tisto z vonjem HIBISKUSA sem že skoraj porabila, krema z vonjem DATELJNOV je pa še skoraj cela.
Obožujem tudi KAMILIČNO kremo od Justa. No moja kolekicija krem za roke je kar velika, poslikala sem samo moje 3 najljubše.


Izdelka, ki sta dugače namenjena moji punčki, vendar sta navdušila tudi mamico. :)
Johnon's- BABY BADTIME WASH, diši božansko, in še izsuši mi ne kože, to mi je res top.
Bubchen- WIND & WETTER CREME, uporabljam jo za obraz, kot tudi za roke. Naredi lepo zaščitno pred veterčkom in mrazom.


2 top shower gela tega meseca. Versace, ki sem ga dobila v mini setku v kombinacijo s parfumon in losjonom za telo. Diši booožžannssskkoo, vendar ga uporabljam ob posebnih priložnostih, ko se mamica kam odpravi. :)
Yves Rocher.... RETROPICAL, prav tako imam tudi isti parfum... obožujem pridih poletja, ki me spremlja skozi hladne zimske dni. :)


KREMA ZA TELO HAMHAM- Yves Rocher; Super krema za telo, z orientalskim pridihom, ki vsebuje arganovo olje, ter organsko esencijsko olje vrtnice. Kremo uporabljam vsak dan po tuširanju. Všeč mi je to, da krema nima premočnega vonja, ker me zna to zelo motiti. :)


MYTHIC OIL; Olje za zaščito barvanih las. To olje je pa res perfektno, ne zamenjam ga za nič, res je kar drago, ampak vredno svojega denarja. Tudi zelo lepo mi zaščiti konice, ki so zelo suhe in se hitro cepijo.


URBAN DECAY- Naked2... Veliko od vas pozna tole super paletko senčil... obsedena sem z njo že kar nekaj časa, vendar ta mesec ne moreva ena brez druge. :) Idealne barve za moje oči... razmišljam tudi o nakupu Naked3. :)

Zanima me samo še to, če bi radi, da ocenim kakšen izdelek posebej? 
 

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Lahko Urban Decay Naked 2 oceniš :) Kje si jo pa kupila? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. naked paletka in loccitane kremice: TOP. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem ravno danes na novo dobila 2 Loccitane kremice, res so dobre! :D Naked 2 pa itak stura...jaz mam dupe od MUA :D

    OdgovoriIzbriši
  4. NAKED je super, ampak meni še vedno 1-ka zmaga <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca