Dogodek; PREDSTAVITEV ALESSANDRO STRIPLACA

Pozdravček! Danes sem bila na predstavitvi ALESSANDRO STRIPLACA , nad katerim sem sedaj popolonma navdušena. Striplac se preprosto odlušči ...

Pozdravček!
Danes sem bila na predstavitvi ALESSANDRO STRIPLACA, nad katerim sem sedaj popolonma navdušena. Striplac se preprosto odlušči od nohtka, ko se ga naveličate. Po odstranitvi je noht popolnoma nepoškodovan in zdrav.
PREDNOSTI STRIPLAC: -hitro peel-off odstranjevanje -brez namakanja v topilih / acetonu -obstojnost do 10 dni -brez sušenja /suho v 60 sekundah v LED lučki -izjemen sijaj, ki traja do zadnjega dne -zaščiti in okrepi naravne nohte -enostaven nanos -dermatološko testirano.
Tudi sami se lahko odeležite tega dogodka in sicer že ta četrtek v LJ v parfumeriji Beautique v Mercator centru Šiška. 
Več info na https://www.facebook.com/Alessandro.Slovenija.

 



You Might Also Like

8 komentarji

  1. Cool, a je to na isti princip kot tisto od Essence? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni osebno je Essence najslabsi, sem ga tudi sprobala, tale Striplac je najboljsi, se sam odlepi, ne rabis nic topila

      Izbriši
  2. božansko lepi odtenki, super fotka in prelepa si na uni, ki držiš lakec. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ravno včeraj sem prvič slišala zato, da si lahko dejansko sam na hitro odluščiš (: Ker jaz imam velikokrat težave, da se mi ne ljubi dol z odstranjevalcem. Po drugi strani pa mi je tudi zelo grdo ko se ti začne luščit. Obstojnost laka 10 dni je pa tudi veliko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je super zadevica, je pa tudi draga. Celoten set je 100€.

      Izbriši
  4. Zanimivo, jaz ravno obupujem nad mojim Gelish setom. 100 € ni prav veliko, bolj so potem lakci dragi.

    Me zanima koliko poškoduje noht, kar sem nekatere Essence gledala, sem se prav zgražala :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful zanimivo, jaz ravno iščem kake lepe in obstojne lakce, tako da je tvoja objava samo še povečala moj wishlist :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca