SEPTEMBER FAVORITES

Pa je september že mimo in spet je tu moja najljubša rubrika SEPTEMER FAVORITES. 1. HAIR SPRAY WELLAFLEX Super lak za lase, všeč mi ...

Pa je september že mimo in spet je tu moja najljubša rubrika SEPTEMER FAVORITES.


1. HAIR SPRAY WELLAFLEX
Super lak za lase, všeč mi je to da mi ne sprime lase skupaj in zelooo lepo diši, ubistvu me je najbolj prepričal vonj. :) Ima pa extra strong hold. Tko da lih prava moč za moje lase. :)
Aja zakaj ga uporabljam?! Zato ker mi gre ful na živce če mi lasje, ko so v čopu full štrlijo. :) Thats it. ;)


2. MASKARA; Maxfactor 2000 Calorie
Nikoli me niso prepričale maskare od Maxfactorja, to pa mi je dala kolegica, ki jo je dobila v akciji kupljeno v DMu. No ajde da probam, sem rekla. In sedaj se ne ločim od nje, res je super in res me je presenetila, dejnsko naredi zelo veliko volumna. Super maskara!


3. MAC; Blush
No tale blush je pa kar že celo leto my favorite in ne samo ta mesec, ampak ker ga nisem nikoli izpostavila, si je to zaslužil v septembru. Čudovita  barva, ki je zelo obstojna. Odtenek PEACHTWIST, vreden nakupa!


4. BOURJOIS; Brush concealer
Super korektor, ki lepo prekrije moje podočnjake, ki mi jih povzroča moja Kim, ko mamici nagaja ponoči. :) Drugače nisem nikoli full uporabljala korektorje, vendar imam od te kolekcije tudi puder in potem sem se tudi za korektor odločila in sedaj vem kaj sem zamujala. :)

Lep oktober lepotičke ;)

You Might Also Like

4 komentarji

  1. za maskaro in wello se strinjam popolnoma, ostalih izdelkov še nisem preiskusila, jih pa očitno moram ;) hvala tudi z moje strani

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem tale Wella lak dobila v nagradni igri in ga že veselo uporabljam, prav za isti namen. Je res dober.

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu nič od tega še nisem sprodabala, razen laka. Vonj je res božanski, vendar je pa meni bil premočan in nisem ga mogla izčesat-. :/
    je pa tale korektor videti super. :P bi ga blo dobro sprobat. super blogec.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. I have heard great things of Mac blushes! I should definitely try one myself too!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca