OCENA IZDELKA; Utrjevalec za nohte KISS Diamond Hard

Že nekaj časa se iskala pravi utrjevalec za svoje nohte, ki so bili res katastrofa, sploh po porodu. In po dolgem povpraševanju, sem le naš...

Že nekaj časa se iskala pravi utrjevalec za svoje nohte, ki so bili res katastrofa, sploh po porodu.
In po dolgem povpraševanju, sem le našala pravega in sicer utrjevalec za nohte KISS- DIAMOND HARD.


Trenutno ga uporabljam 2 tedna. Uporabljam ga kot pod lak, ali kot samostojen lak, takrat ko si zaželim natur nohtke. In moram priznati, da je bil izid viden že po 3 nanosih.
Nohti so postali močnejši, nič se ne cepijo in še hitreje so začeli rasti. Res sem navdušena nad njim.
Iskreno ga priporočam, cena pa je okoli 7€...sem že malo pozabila, kupila pa sem ga v Tuš drogeriji.



Hladen pozdravček, v teh vročih dneh... xoxo Sandryca

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Oh to bi pa jaz tudi rabila. Moji se nenehno cepijo. Zanimiv post:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem si tale lak ravno v torek ogledovala v Tuš drogeriji. Rabila bom dober utrjevalec za svoje nohte po odstranitvi gela :)) In ravno ta lak bo moj naslednji nakup. Super post! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo super stvarca. :) bo treba po tega. super ocena.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, koristna informacija :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sliši se fajn. Moji nohti so katastrofalni, tako da ga bom verjetno tudi jaz preizkusila. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice! THank you for sharing, my nails are are so weak and brittle!

    xo's

    -teeney

    blog: http://christeeney.blogspot.com
    instagram: @christeeney
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/1491495/teeney





    OdgovoriIzbriši
  7. Sama imam enak problem od novega leta ._. prej pa sem vedno imela lepe in dolge pa iščem en dober lak že res dolgo pa noben ni imel učinka >.< bomo sprobali še tega :D !

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je zakon tudi od alessandra!:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je zakon tudi od alessandra!:))

    OdgovoriIzbriši
  10. lepa ocena :))

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca