NOTD; OCENA COLLISTAR LAKCA

Hey! Trenutno imam na nohtkih Collistar-jev lak, ki je preprosto čudovit. Bila sem že takoj navdušena, samo da sem ga nanesla na svoj prvi...

Hey!
Trenutno imam na nohtkih Collistar-jev lak, ki je preprosto čudovit.
Bila sem že takoj navdušena, samo da sem ga nanesla na svoj prvi noht in to prav za to, ker je bil potreben samo 1 nanos. In to doživiš prav redko.

Pri tem lakcu me je navdušil prav tako tudi čopič, ki omogoča čudovito nanašanje na nohtke.
Da ne govorimo o embalaži, ki je res tako lepa, eleganta, lih za nas ženske.
 Lak sem si nanesla pred 4-mi dnevi. Do sedaj je lak že malo okrušen, a vendar še vedno zelo lep na   nohtkih, zato mislim da še ni čas da bi ga odstranila.
Resnično sem zadovolnja z lakom, in mu z veseljem podarim oceno 5. 


HVALA COLLISTAR :)

You Might Also Like

7 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca