10 STVARI, KI ME NAJBOLJ OSREČUJEJO V ŽIVLJENJU

Na tale vroči nedeljski dan, sem med brskanjem po blogih naletela na full luškano objavo oz. postek. Katere stvari me najbolj osrečujejo......

Na tale vroči nedeljski dan, sem med brskanjem po blogih naletela na full luškano objavo oz. postek.
Katere stvari me najbolj osrečujejo...hmm...veliko jih je, ampak res zelooo veliko.
Izbrala sem jih mojih top 10, in res bi jih lahko še izbirala. :)
Take a look............. <3

1# MOJA HČERKICA KIM <3
Ne morem vrjet, da bo že kar 5 mesecev, od kar je prijokala na tale svet. Od kar je z menoj, je moje življenje res čudovito, ne predstavljam si več življenja brez nje. Ona je moj svet. <3



2# MOJA LJUBEZEN
Skupaj sva v dobrem in slabem...vem da je da za nama in pred nama veliko vzponov in padcev, a vse eno, skupaj se dopoljnujeva....in še vedno obožujeva najine objemčke. Hvala, ker si. <3


3# MOJ BOSTONČEK SHORTY
Iiiiijjjooojjjj :))) od kar si v mojem življenju, je res pestro in prav vsak dan me nasmeješ, pa nej bo še tako slab dan me vedno osrečiš.


4# OČI IN MAMI
Imam najboljšega očeta in najboljšo mamo na tem svetu, večjo oporo res ni bi mogla imeti, kot jo pa imam od teh dveh čudovitih bitij <3... imam ju najraje na tem celem svetu... HVALA VAMA <3


5# MEDITACIJA
Full mi veliko pomeni meditacij, imeti čas zase, biti v tišini. Od kar sem postala mama, mi to težko uspeva, sploh pa ni tišine. :)) In vem, da bi mi to včasih zelo pasalo, da odpočijem svoje misli in odplavam s svoj svet domišlije.


6# ČOOKKOOOLLAADDAA
Oh ja...čokoladi se pa res ne bom mogla nikoli odpovedat...čeprov na žalost imam alergijo na njo že od  malih nog..ja resno :) žalostno ja... ampak jem jo v mejah normale, tko se še da nekako živeti.


7# NARAVA
Sama zelo cenim naravo, obožujem njen zvok, vonj (gozda), skratka vse kar je povezno z njo.
In prav sedaj sva s Kimči zelo radi v naravi, in komaj čakam do bo sama začela spoznavati kako je narava lahko čudovita.


8# SHOOPING
Mimo tega pa res ne morem...hihi...
Tole me pa nikako ne mine, tole je fino za sproščanje, sploh takrat ko dobim kakšno soboto frej, da si mami lahk privošči kakšno novo cunjico. :)


9#  PRIJATELJI
Seveda ne smem pozabiti na prijatelje. Od kar sem posatala mama sem spoznala res čudovite mamice, s katerimi delim slabe in dobre dneve, si delimo nasvete...in prav te me držijo pokonci. <3


10# BLOG
Na tole pa res ne smem pozabiti :)))
Vedno bolj sem obsedena s tem svojim blogcem..iz dneva v dan več ogledov, več sledilcev...res sem vam hvaležna...HVALA HVALA HVALA <3

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Kakšna lepa slikca iz gozda. :) Lep post!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok super ideja za objavo! :) Mogoče ti jo ukradem v prihodnosti :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objava, pri 1., 2. in 4. točki so se mi pa kar malo oči orosile, res lepo napisano <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, naju osrečujejo podobne stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav super post, napisan z iskrenimi besedami in pozitivnostjo. (:

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca