AZTEC

Pozdravček :) Zadnje čase me zelo navdušujejo AZTEC vzorčki. Občudujem te čudovite vzorčke, barve. Sama imam rada zelo žive barve, sploh v...

Pozdravček :)
Zadnje čase me zelo navdušujejo AZTEC vzorčki. Občudujem te čudovite vzorčke, barve.
Sama imam rada zelo žive barve, sploh v času pomladi in poletja, zato je vzorec aztec naravnost zame. :)
Za enkrat si še nobenega kosa s tem vzorčkom nisem privoščila, čakam plačo. :D
In vem da bo to poletje  nepogrešljiv kos obleke v moji omari... zdj pa čim prej v nakup.
Kaj pravite vi, vam je všeč ali imate raje bolj umirjene vzorčke?

LP, Sandryca

                                                                                  FAVIM.COM

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Meni se zdijo fantastični, itak imam rada vse, kar je malo bolj kičasto:) Takoj bi imela kopalke s prve fotke ali pa ovitek za telefon <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I have been obsessed with aztec print lately!

    INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  3. Love it! Za letošnje poletje sem si omislila krilo z azteškim vzorcem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi jaz sem navdušena nad tem vzorcem! :))
    zaenkrat imam le pajkice z azteškim vzorcem in eno verižico. :))
    ne bi pa se branila še kakšne topeka ali korzeta/bodya s 5.slikce. :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca