FAVORITES HAIRSTYLES

Minilo je že kar nekaj časa kar sem bila pri frizerju...SHAME ON ME :D! No, je že skrajni čas da svojim lasem podarim razvajanje :). Razmiš...

Minilo je že kar nekaj časa kar sem bila pri frizerju...SHAME ON ME :D!
No, je že skrajni čas da svojim lasem podarim razvajanje :). Razmišljam o novi barvi las in celo malo drugačni frizurci. Trenutno je moja barva las temno medena, no vsaj tako sem jo jaz opredelila :) in laski so mi med nosečnostjo zelo zrastli...kar je super, fino, fajn :)))
No tukaj je nekaj slikic frizurc, katere so mi zelooo všeč, rabila bi pa malo vaše pomoči, da mi svetujete katera barva las in frizura bi mi najbolj pristajali.
Tennnkkjjuuuu <3

xoxo, Sandryca ;)*











You Might Also Like

8 komentarji

  1. prva in četrta sta amejzing. četrto bi kar sama najraje imela. :)

    super fotke.

    xoxo, nina

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva mi je top in ombre na tretji slikici je naravnost cudovit!

    OdgovoriIzbriši
  3. Js sm bolj za krajše variante, tko da prva, res je stunning :) Še meni si dala idejo, haha :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva ter zadnja menim, da bi ti najbolj ustrezali (: Naravnost super izgledata!
    Tudi sama razmišljam o ombre stilu in sem si že kupila barvo, vendar sedaj kar nekaj cincam, ker vidim punce, ki jim to res paše spet na drugih pa tako mim izpade :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj sej tut jst sm skeptična ali bi mi to pasalo :D

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca