NEW IN {for me and for my baby girl}

Hey Hey :) Začel se je 24 teden nosečnosti, počutje je za enkrat še super, no malo me heca spanje. Trebušček pridno raste, tko kot tudi mo...

Hey Hey :) Začel se je 24 teden nosečnosti, počutje je za enkrat še super, no malo me heca spanje. Trebušček pridno raste, tko kot tudi moja mala pikica, ki že pridno in aktivno razgraja v trebuščku. :)
Prejšnji teden sem si privoščila mini razvajanje zame in zanjo :)... sva se šli malo potepati po trgovincah. Tukaj je končni izdelek :D

FOR MY BABY GIRL <3



FOR MOMMY :)




You Might Also Like

8 komentarji

  1. ooo super. kak bo lepa. :) pravi cukerček bo v tisti beli jopci. ful lepe stvari sta si privoščili. :D

    držim pesti za srečno končano nosečnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj oblekce za dojenčke in otroke so pa vedno najlepše :)
    Srečno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. joooj kako lepe oblekice :) joooj ob oblekicah za dojenčke se kar vsa raznežim :) jeiiiiiii kjuti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kolk so pa te oblekce za dojenčke danes srčkane!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe pridobitve, tako za mamicko kot za malčico :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ohh same lepe stvari! Kje si pa kupila tele senčke od urban decay?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca