NIGHT WORK

Let me say something more about me :) Im a nurse, who works in intensive care, for almost 7 years now. And every month i have night shift ...

Let me say something more about me :)
Im a nurse, who works in intensive care, for almost 7 years now.
And every month i have night shift and its soooo hard to do this, but i enjoy in this work.



So every night i drink a lot of coffee :)




Here are some literature, wich im reading right now :)

Last week i order new stuff at Avon, here are some lipstic- wich is a little orange and smells sooo good :)- watermelon :)



Shower gels from Avon are my favorite :)


And here si my new ring :)

You Might Also Like

9 komentarji

  1. Se strinjam glede mil, jaz jih kar naprej kupujem pri Avonu. Tudi tegale na slikci imam. :D

    http://sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nočne znajo biti težke. A v zdravstvu se vedno kaj zanimivega dogaja. No vsaj pri nas je tako.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uff..tm pa jst ne bi nikol delala :)
    Ok nikoli ne reci nikoli :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe ni tako hudo. Jaz pa ne bi nikjer drugje kot na psihiatriji. Kje pa ti delaš? Srednja al diplomirana?

    OdgovoriIzbriši
  5. Moji najlubši geli so tudi od avona!
    Jih imam ene 10 različnih doma :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca