Dejansko ne rabim več kupiti nobenega RDEČILA ZA LIČKA, OSVETLJEVALCA, niti produkta za SENČENJE?

Pozdravljena dama! V času dneva žena sem od Ličil.si prejela čudovit paketek treh makeup produktov. Danes sem se odločila da ti predstavi...

Pozdravljena dama!

V času dneva žena sem od Ličil.si prejela čudovit paketek treh makeup produktov. Danes sem se odločila da ti predstavim enega od njih in sicer FREEDOM PRO ARTIST PAD BACKSTAGE
Gre za paletko katera ti bo dala misliti, to kar je dala misliti meni.
Se mi dejansko splača kupiti še kakšen blush, osvetljevalec ali produkt za senčenje? Hmmm..meni verjemi, ko boš zagledala to paleto boš enako mislila. A saj veste, da ne bo tako...nekaj časa bom zdržala, ko pa bom zagledala kaj lepega mi to ne bo ušlo. :)




Paletka je res krasno presenečenje za vsako punco, žensko, mamo, sestro... Ko sem izdelek zagledala so moje oči skoraj ven padle, res no... zaljubila sem se v istem momentu. Že na prvi pogled je izgledala fantastično pigmentirana. Zelo me je pritegnil tudi sam izgled palete, ki mene osebno spominja na iPad oziroma tablico. Sem celo hčerko na hecala da ima mami nov iPad. :)
Sama paletka vsebuje:

5 MATTE RDEČIL ZA LIČKA & 5 SHIMMER RDEČIL
Se pravi vse skupaj 10 rdečil za lička, kaj ni to super?! Vsa so izredno pigmentirana in za moj okus, za moja lička celo malo preveč. Ne maram preveč poudarjenih ličnic, zato jih bom nanašala res čisto na rahlo in bolj malo. Sem jih pa uporabila že kot senčke na vekah in so se res super obnesle, tako obstojnost kot tudi pigmentacija. Vsa so bolj v pink odtenkih in to so pravšnji odtenki za to pomlad in poletje. 


                                                             MATTE rdečila za lička 

                                                             SHIMMER rdečila za lička

5 SENČIL ZA SENČENJE OBRAZA & 5 OSVETLJEVALCEV
Prav tako so me navdušila tudi senčila za senčenje obraza v vseh možnih odtenkih. Res da so nekatera kar temna in ne bodo prišla v poštev tam kjer bi želela, vendar bo tudi te temno rjave odtenke uporabila na svojih očeh, kjer zelo dobro izpadejo (preverjeno).
Najbolj iz med vseh pa so me navdušili osvetljevalci, ki so res waw. 5 jih je in vsak v drugačnem odtenku. Že vidim kako lepo se bom svetila čez poletje. :)

                                                       5 SENČIL ZA SENČENJE

                                                                 5 OSVETLJEVALCEV
   
Ste navdušene kajne?! Tudi jaz in to zelo. Trenutno jo boste našle po zelo ugodni ceni https://www.licila.si/produkt/freedom-paleta-sencil-pro-artist-pad-backstage-red-109_269?ap=false.
Me je pa navdušila tudi objava blogerke French Vanilla, katero lahko najdete na naslednji povezavi. 
http://www.frenchvanilla.eu/2017/03/review-and-swatches-freedom-pro-artist.html 

LP, Sandra!                                                   

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Vidim, da je paletka navdušila tudi tebe. Reees je zakon :) in hvala za omembo <3 appreciate it! 💕

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca